Metodinės tarybos sudėtis 2024–2025 m. m.
| Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos taryboje |
|---|---|---|---|
| 1. | Andrius Alkauskas | Fizikos, IT vyresnysis mokytojas, gamtos mokslų mokytojų metodinės grupės pirmininkas | Metodinės tarybos pirmininkas |
| 2. | Ingrida Čiučkytė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, biologijos mokytoja metodininkė | Narė |
| 3. | Miglė Gimževskytė | Psichologė, švietimo pagalbos specialistų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
| 4. | Inga Jončienė | Fizinio ugdymo vyresnioji mokytoja, menų, technologijų ir fizinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
| 5. | Jolita Malickienė | Pradinių klasių mokytoja,pradinių klasių mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
| 6. | Rasa Saulienė | Anglų kalbos vyresnioji mokytoja, pirmųjų užsienio kalbų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
| 7. | Sandra Šatienė | Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
| 8. | Ugnė Šilingaitė-Kričenienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, vokiečių kalbos vyresnioji mokytoja | Narė |
| 9. | Ana Tomaševska | Matematikos, IT vyresnioji mokytoja, tiksliųjų mokslų mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
| 10. | Džeinaras Urbutis | Istorijos vyresnysis mokytojas, socialinių mokslų mokytojų metodinės grupės pirmininkas | Narys |
| 11. | Jolianta Ustinovič | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, technologijų mokytoja, IT mokytoja metodininkė | Narė |
Metodinės tarybos kompetencija
- Aptaria praktinius mokinių ugdymo organizavimo ir pasiekimų vertinimo klausimus.
- Nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus, inicijuoja pedagogikos naujovių diegimą Progimnazijoje, teikia siūlymus dėl Progimnazijos strategijos, dalyvauja planuojant Progimnazijos veiklą, rengiant ugdymo planą.
- Analizuoja Progimnazijos veiklos ir ugdymo programų įgyvendinimą, ugdymo procesą, ugdymo ir mokymo rezultatus, siūlo ugdymo proceso tobulinimo būdus.
- Koordinuoja metodinių grupių veiklą ir bendradarbiavimą, gerosios pedagoginės patirties sklaidą, bendradarbiavimą su mokytojų asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, socialiniais partneriais.
- Teikia Progimnazijos direktoriui, atestacijos komisijai siūlymus dėl mokytojų kvalifikacijos kėlimo.
- Siūlo bendradarbiavimo su mokinių tėvais (kitais atstovais pagal įstatymą) ir visuomene kryptis.
- Sprendžia kitus su mokinių ugdymu ir mokytojų veikla susijusius klausimus.
Pamokų laikas
