Vilniaus Petro Vileišio progimnazija
Vilniaus Petro Vileišio progimnazija

Psichologas

„Nėra neteisingų jausmų – yra žmonės, kurie nori tave išklausyti.“

Psichologe ir psichologo asistente progimnazijoje dirba

Miglė Gimževskytė Psichologė

Darbo laikas

Savaitės dienos

Kontaktinis laikas

Pietų pertrauka

Nekontaktinis laikas

Pirmadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

 

Antradienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

9.00 – 12.00

Trečiadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

9.00 – 12.00

Ketvirtadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

 
Penktadienis 8.00 – 16.30 12.00 – 12.30

 

Milda Cicėnaitė Psichologo asistentė

Darbo laikas

Savaitės dienos

Kontaktinis laikas

Pietų pertrauka

Nekontaktinis laikas

Pirmadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

 

Antradienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

9.00 – 12.00

Trečiadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

9.00 – 12.00

Ketvirtadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

 
Penktadienis 8.00 – 16.30 12.00 – 12.30

 

Mokyklos psichologas – tai specialistas, kuris rūpinasi mokinių emocine gerove, padeda spręsti psichologinius, elgesio ir mokymosi sunkumus. Jis bendradarbiauja su mokiniais, tėvais ir mokytojais, teikia konsultacijas, vykdo prevencinę veiklą bei prisideda prie palankios ugdymo aplinkos kūrimo. Psichologo pagalba gali būti naudinga tiek kasdienėse situacijose, tiek susidūrus su rimtesniais iššūkiais.

Psichologo paslaugos apima platų spektrą pagalbos teikimo sričių, kurios padeda žmonėms gerinti emocinę ir psichinę savijautą. Pagrindinės paslaugos apima:

  1. Individualios psichoterapijos sesijos – tai pagalba sprendžiant asmeninius sunkumus, tokius kaip stresas, nerimas, depresija, praradimai, santykių problemos ir kiti emociniai iššūkiai. Psichologas dirba su klientu individualiai, siekdamas suteikti įžvalgų ir įrankių, kurie padėtų spręsti asmeninius klausimus ir tobulinti gyvenimo kokybę.
  2. Porų terapija – psichologo pagalba poroms, siekiant pagerinti santykius, spręsti konfliktus, atkurti pasitikėjimą ir susitaikymą. Terapija skirta tiek jaunoms poroms, tiek ilgalaikiams santykiams, kuriems reikia pagalbos sprendžiant bendras problemas.
  3. Vaikų ir paauglių konsultacijos – psichologas dirba su vaikais ir paaugliais, padėdamas spręsti emocinius ir elgesio sunkumus, tokius kaip socialinės baimės, mokymosi problemos, stresas, smurtas šeimoje ir pan. Terapija dažnai apima ir tėvų konsultavimą, kad jie galėtų geriau suprasti ir remti savo vaikus.
  4. Streso ir įtampos valdymas – psichologas padeda klientams suprasti ir valdyti stresą bei įtampą, suteikiant metodus ir strategijas, kaip susidoroti su kasdieniais iššūkiais ir išlaikyti gerą emocinę pusiausvyrą.
  5. Karjeros konsultavimas – psichologas padeda asmenims apsispręsti dėl karjeros pasirinkimo, įvertinti savo stiprybes ir silpnybes, bei kurti veiksmingas strategijas profesiniam augimui. Tai gali būti naudinga tiek jauniems žmonėms, kurie pradeda savo karjerą, tiek suaugusiems, kurie nori pasikeisti profesiją ar susidurti su darbo vietos stresu.

Visos paslaugos yra teikiamos konfidencialiai ir pagal individualius kliento poreikius. Psichologas siekia užtikrinti palaikančią ir saugią aplinką, kurioje klientas galėtų išreikšti savo jausmus, gauti tinkamą pagalbą ir siekti asmeninės gerovės.

Mokyklos psichologo veiklos sritys apima šias pagrindines funkcijas

  1. Psichologinių problemų vertinimas ir sprendimas. Mokyklos psichologas drauge su kitais mokyklos švietimo pagalbos specialistais nustato mokinių psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas bei padeda jas spręsti, teikdamas individualią ar grupinę pagalbą.
  2. Pedagogų ir tėvų konsultavimas. Psichologas stiprina mokytojų ir tėvų gebėjimus bendrauti su mokiniais, turinčiais psichologinių problemų, bei padeda kurti palankias psichologines sąlygas ugdymo procese.
  3. Prevencinė veikla. Psichologas organizuoja ir įgyvendina prevencines programas, skirtas emocinei gerovei, socialiniams įgūdžiams ir elgesio reguliavimui gerinti.
  4. Krizinių situacijų valdymas. Psichologas teikia pagalbą valdant krizines situacijas, konfliktus, smurtą ar kitus nepalankius įvykius.

Šios veiklos sritys yra svarbios siekiant užtikrinti mokinių gerovę ir sėkmingą jų ugdymą.

Kada kreiptis į mokyklos psichologą?

  • Kai mokinys jaučiasi vienišas, nepritampantis prie aplinkos, nepasitikintis savimi.
  • Turi mokymosi sunkumų.
  • Jį kamuoja nerimas, prislėgta nuotaika.
  • Turi bendravimo problemų (su bendraamžiais, mokytojais, tėvais), patiria patyčias, smurtą.
  • Patiria gyvenimo pokyčius, kuriuos gali būti sunku įveikti (gyvenamosios vietos, mokyklos keitimas, tėvų skyrybos, artimojo netektis, kito vaiko šeimoje atsiradimas ir kt.).

Psichologinė pagalba mokykloje teikiama, kai:

  • Mokinys į psichologą kreipiasi savarankiškai (tėvų raštiškas sutikimas dėl psichologinės pagalbos teikimo reikalingas mokiniams iki 16 metų).
  • Į psichologą kreipiasi mokinio tėvai (globėjai).
  • Kreipiasi mokytojai, gavę mokinio tėvų (globėjų) sutikimą.

Individualių konsultacijų tėvams laikas derinamas iš anksto. Jei norėtumėte pasikonsultuoti su psichologe, prašome rašyti laišką psichologei elektroniniame dienyne. Trumpai aprašykite problemą, kokia pagalba reikalinga, nurodykite savo kontaktus ir mes su jumis susisieksime.

Dokumentai

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 8.00 – 8.45
  • 2. 8.55 – 9.40
  • 3. 9.50 – 10.35
  • 4. 11.00 – 11.45
  • 5. 12.10 – 12.55
  • 6. 13.05 – 13.50
  • 7. 14.00 – 14.45